Ich kann mit der Vimeo App weder auf der IP1400 noch auf Chromecast / Google TV (dem neuen) einloggen. Login mit der Android, iOS und via Browser geht, also kein Problem mit meinem Account.
Ich habe das Problem dem Vimeo Kundendienst gemeldet und (Auszug) folgende Antworten bekommen:
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Thanks for your response! I apologize for the confusion.
There’s a known issue where users are unable to log into the Vimeo app on Android TV devices and Amazon Fire TV devices. Unfortunately the issue doesn’t seem to occur consistently enough for us to identify and fix.
In general our TV app team prioritizes features and fixes to most efficiently utilize our engineering resources. I’m sorry to say, but this issue is unlikely to be further investigated or resolved in a timely manner.
Again, we sincerely apologize for the inconvenience caused by this issue. If you have any other questions about Vimeo, please let me know.
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Die fett markierten Passagen finde ich besonders interessant. Nach diesem Thread zu urteilen ist der Fehler systematisch und nicht sporadisch.
Die Muttergesellschaft von Vimeo IAC plant für Vimeo einen Spinoff und Börsengang. Mein email an Anjali Sud, CEO vom Vimeo kam zwar nicht zurück, blieb aber unbeantwortet.
Es wäre vielleicht an der Zeit wenn jemand von Swisscom Frau Sud kontaktieren würde.