scholliDec 26, 2019Post no. 1 Thursday, December 26, 2019 3:49 PMNew recordings not visibleMy new recordings are not visible on the Swisscom TV Box. I can see the new recordings in the Swisscom TV app on the iPad or iPhone. Where could the problem be?Show original language (German)
marcusDec 26, 2019Post no. 2 Thursday, December 26, 2019 3:51 PM@scholli Are you using the same account on the mobile devices as the contract for your Swisscom TV?Show original language (German)
scholliDec 29, 2019Post no. 3 Sunday, December 29, 2019 12:11 PMYes, my mother uses the same accountShow original language (German)
marcusDec 29, 2019Post no. 4 Sunday, December 29, 2019 1:04 PMSolutionselected by ThomasS Jul 23, 2020Log out and connect with the code via TV-Box.Show original language (German)
scholli Auf der Swisscom TV Box sind meine neuen Aufnahmen nicht ersichtlich. Auf dem iPad oder iPhone sehe ich in der Swisscom TV App die neuen Aufnahmen. Wo könnte das Problem sein?
marcus @scholli Benutzt du das gleiche Konto auf den mobilen Geräten wie der Vertrag für deines Swisscom TV?