eins (5.0...... usw.) ist die neue in der Schweiz designte und modular aufgebaute Internetbox, mit DECT Basis Station inklusive, Energy Safe Management für WLAN; DECT; und inklusive NAS, WLAN User Management für einzelne Geräte, Universalverbindungskit (UVK) zu TV2.0, funktioniert noch nicht ganz, erst ab zu veröffentlichender Firmware Version,... mit einem sagenhafte 1 Gigabit LAN über Kabel (wenn Kabel OK!!!), Backup-funktion, etc, 3Goption falls Festnetz down, etc.... das HighTech Ding hat einen Listenpreis von 299.-CHF Firmware vor Rollout gäbe es wohl hier, auch die aktuelle VErsion unten... http://www.swisscom.ch/de/privatkunden/hilfe/loesung/firmware-aktualisierungen-fuer-ihre-internet-box.html, und eines ist der Centro Grande (mehrere Modelle, für Deinen Firmware 6.12, für Motorola 9..... etc12)(Listenpreis 149.-) bei Deiner Version ist ab 6.04 glaub leider erst das firmware update stets automatisch, s`goaht vll. aberR mit Download über s`GUI,
evtl. Häbesch 20 min Ziit, s Problem wozu DUe s Aliege zu Häsch.... z`löse????
dann ruef doch a moal ah,
0800800800 (07h-00h, Mo.-So. für DSLTech/TV; 7/24h mobile verloren, Telefonstörung)
denn bisch so güet und richtesch d`Uffmerksamkeit, s Augenmerk eventuell auch darauf das d`Firmware nöet update würre tät, was weiss ich &........
just do it, (segsch so öppis wia (bei Firmware 6.02.14 bei dem sie nicht updatet."cHallo, S`goaht (eifach/leeider) nöet / sTV isch zwar Top wenns lauft, aber sgoaht irgendwie au nöet immer gaanz richtig, /s`Internet goaht mängmoal au nöet so SuperR/ was ja au schad isch, weil wenns lauft dan laufts.... s könnt aber miinerer Miinig der Router siiiie, soo als chliiner Tippp- s`DHCP Problem vll. chönnt no siii, und ich froag mich eigtl. warum updatet die firmware nöet vo allei, sind sie so güet & fröaget a amoal noch a rrer 2te Meinig etc.. dann wird a messig gmacht, 1,2,3 abteilige kläret öppis, s`outcome war für mich als Kunde bislang eigtl. immer gut! Denn chasch noch begründen warum due denksch, kostenfrei auch wenn Garantie abgelaufen, eine super Option isch, & güet isch.
und irgend ah URsach gaits da doch wohl, oder, also n Techniker brüechescht wohlnöet unbedingt aber vll. s Päckli von der Post, also bisch so güet & froagesch nochamoal nach....
cheerz
:JTK