Gruyuplio27 I already tried to cancel my Netflix subscription like some days ago or last week but then I got a note to update my payment in my phone for them. How to end my Netflix really? Thank you.
Prelude Gruyuplio27 Si tu ne mets pas à jour le moyen de paiement dans ton téléphone, Netflix va bien supprimer ton compte. Mais c’est vrai qu’il est mieux de faire les choses proprement en annulant l’abonnement soit directement chez Netflix, soit chez Swisscom selon où tu l’as contracté.
Gruyuplio27 WalterB Leider nicht. Im Netfilx-Account steht auch, dass ich nur über Swisscom kündigen kann, wenn ich ein Abo bei Swisscom habe. Aber selbst wenn ich bei swisscom kündigen wollte, fragte Netflix nach den neuen Zahlungsmodalitäten. Ich bin nur besorgt, ob die Abrechnung weiterhin über meine swisscom erfolgt. Auf jeden Fall danke für alle Antworten. Ich werde zum Swisscom Shop gehen müssen, um das Problem zu lösen. Vielen Dank für all Ihre grosszügige Hilfe.
Lori-77 Hallo Es kommt darauf an wo du Netflix abgeschlossen hast. Netflix selber -> dann bei Netflix Swisscom -> Im Swisscom Kundencenter, Kachel -> TV -> dort wirst du fündig beinAbos. Sonst Anruf bei Hotline 0800 800 800 Gruss Lorenz
Gruyuplio27 Prelude thank you. I already tried to end it here in Swisscom as it is the only way to end it when subscribing through Swisscom. But I still got a notice in my phone asking to update payment. I thought it’s already cancelled when being cancelled through Swisscom. Because they said in Netflix website that I can only cancel it through Swisscom.
Prelude Gruyuplio27 Je crois que le plus simple, comme @Lori-77 l’a écrit ci-dessus, le plus simple et de prendre contact avec la Hotline (0800 800 800) pour expliquer la situation.
Gruyuplio27 Prelude yes, thank you. Due to the holiday, I wasn’t able to connect with them. I appreciate all your generous help. Thank you so much.