• The questioner has marked this post as solved.
  • Closed

Change of tenant

Biewuwett12
Level 1
1 of 2

Good day,

 

Im changing the address and will not need this services anymore.

Is it possible to transfer my account to new tenant?

 

How can i do it?

ACCEPTED SOLUTION 1

Accepted Solutions
Black Mamba
Super User
2 of 2

Contact for your requests & complaints 

Select your request and contact Swisscom by hotline, chat or text message

Or call phone number 0800 800 800 Swisscom Help Center 

 

Meilleures salutations de la Communauté francophone

Customers help customers 

Un "Like" fait toujours plaisir / Valider une réponse comme "Solution"
Un "Like" fait toujours plaisir / Valider une réponse comme "Solution"
1 Comment 1
Black Mamba
Super User
2 of 2

Contact for your requests & complaints 

Select your request and contact Swisscom by hotline, chat or text message

Or call phone number 0800 800 800 Swisscom Help Center 

 

Meilleures salutations de la Communauté francophone

Customers help customers 

Un "Like" fait toujours plaisir / Valider une réponse comme "Solution"
Un "Like" fait toujours plaisir / Valider une réponse comme "Solution"
Back to top