Pleufliekich41Nov 25, 2024Post no. 1 Monday, November 25, 2024 11:13 PMForeign devices lock themselves inHow can I find out? I can even get the log files from where or which devices have logged in to me in Rolf Sc or in the WLANShow original language (German)
WalterBNov 26, 2024Post no. 2 Tuesday, November 26, 2024 6:14 AM@Pleufliekich41 There is no log file, you simply see whether a device is active or inactive and to recognize it you switch your devices on and off individually and you can then give them names.Show original language (German)Installationen, Netzwerk, Internet, Computertechnik, OS Windows, Apple und Linux.
Pleufliekich41 Wie kann ich rausfinden? Welche Geräte bei mir sich eingeloggt und wieder alles gelöscht haben kriege ich überhaupt die Logdateien von wo oder welche Geräte sich bei mir in Rolf Sc angemeldet hat oder im WLAN
WalterB @Pleufliekich41 Es gibt keine Log-Datei, man sieht einfach ob ein Gerät aktiv oder inaktiv ist und zum erkennen schaltet man seine Geräte einzeln Ein- und aus und da kann man ihnen dann auch Namen geben.