DiablotinMar 27, 2024Post no. 1 Wednesday, March 27, 2024 9:08 AMproblem with BluewinGood morning, when I go to Bluewin and click on an article to read it I get an error message. How to solve this problem? Thank you in advance, LShow original language (French)
Black MambaMar 27, 2024Post no. 2 Wednesday, March 27, 2024 9:52 AM@Diablotin is this the case for all blue News articles, or just this one? clear browser browsing data, restart device and test also test with another browser (Firefox, Chrome, Edge,…)Show original language (French)“On apprend parfois plus d'une défaite que d'une victoire” — José Raúl Capablanca
DDiablotin2Mar 27, 2024Post no. 3 Wednesday, March 27, 2024 10:42 AMSolutionselected by Diablotin Mar 28, 2024yes it was with all the items. I cleared the data from chrome and rebooted. It works again now. THANKSShow original language (French)
Diablotin Bonjour, lorsque je vais sur Bluewin et que je clique sur un article pour le lire j’obtient un message d’erreur. Comment résoudre ce problème? Merci par avance, L
Black Mamba @Diablotin est-ce le cas pour tous les articles blue News, ou bien seulement celui-là? effacer les données de navigation du browser, redémarrer l’appareil et tester tester aussi avec un autre navigateur (Firefox, Chrome, Edge,…)
Diablotin2 oui c’était avec tous les articles. J’ai vidé les données de chrome et redémarré. Cela fonctionne de nouveau maintenant. Merci