Mayohe36Nov 17, 2023Post no. 1 Friday, November 17, 2023 8:28 AMDigital Signaturewhy do I have to scan my ID again at sign (digital Unterschrift) I’ve already done everything in the shop?Show original language (German)
WalterBNov 17, 2023Post no. 2 Friday, November 17, 2023 8:42 AMSolutionselected by JanineZ Dec 20, 2023 @Mayohe36 wrote: why do I have to scan my ID again at sign (digital Unterschrift) I’ve already done everything in the shop? It’s best to ask directly at the link below! https://www.swisscom.ch/de/privatkunden/hilfe/kontakt.html#cascadingTabs%5Binner%5D=tab_1643988082243&cascadingTabs%5Bouter%5D=tab_1643984809575 Show original language (German)Installationen, Netzwerk, Internet, Computertechnik, OS Windows, Apple und Linux.
Mayohe36 warum muss ich bei sign (digitale Unterschrift) nochmals meine ID einscannen habe im Shop schon alles einmal erledigt?
WalterB @Mayohe36 schrieb: warum muss ich bei sign (digitale Unterschrift) nochmals meine ID einscannen habe im Shop schon alles einmal erledigt? Am besten fragst Du direkt beim Link unten nach! https://www.swisscom.ch/de/privatkunden/hilfe/kontakt.html#cascadingTabs%5Binner%5D=tab_1643988082243&cascadingTabs%5Bouter%5D=tab_1643984809575