Alain_MauronAug 11, 2016Post no. 1 Thursday, August 11, 2016 12:56 PMEmail transfer from Outlook to WebmailGood morning, Can you tell me if it is possible to transfer my emails from Outlook to Bluewin Webmail. I opened Oulook once on my PC and now I no longer have my messages read on Swisscom Webmail. Thank you for your help Best regardsShow original language (French)
STi_wingsAug 11, 2016Post no. 2 Thursday, August 11, 2016 1:02 PMGood morning, you must add a new bluewin account in Outlook but in IMAP, and transfer emails from one box to another directly from Outlook.Show original language (French)
ZoéCAug 29, 2016Post no. 3 Monday, August 29, 2016 11:22 AMHello @Alanovitch, Did you manage to transfer your emails following the comment from @STi_wings? Cordialement,Show original language (French)
Alain_MauronAug 29, 2016Post no. 4 Monday, August 29, 2016 12:04 PMGood morning, Partially because certain emails did not return. Alain MauornShow original language (French)
Alain_Mauron Bonjour, Pouvez-vous me dire si c’est possible de transférer mes emails depuis Outlook vers le Webmail Bluewin. J’ai ouvert une fois Oulook sur mon pc et maintenant je n’ai plus mes messages lus sur le Webmail de Swisscom. Merci de votre aide Meilleures salutations
STi_wings Bonjour, il faut ajouter un nouveau compte bluewin dans Outlook mais en IMAP, et transvaser les mails d’une boite à l’autre directement depuis Outlook.
ZoéC Bonjour @Alanovitch, Êtes-vous parvenu à transférer vos e-mails suite à la remarque de @STi_wings? Cordialement,